解説 / Commentary : |
![](https://art.artweb.gr.jp/wp-content/uploads/2018/04/29177490_1651122538305135_6945380490396303360_n-300x201.jpg) |
Kシリーズの方はノーマルのラダーは欠陥だったと認識した方が良いです。
これは純粋に現在生産されているオイルギャラリーボトムラダーです。
K series is normal rudder defect was recognized.
It is currently produced in pure oile gallery bottomlader. |
![](https://art.artweb.gr.jp/wp-content/uploads/2018/04/29197016_1651122351638487_6835315060013793280_n-300x201.jpg) |
純正のプラスチックのノックピンはまともなノックになりません。
改善型スチール製をブロックとヘッド間には必ず使用しましょう。
Genuine plastic dowel is a decent knock.
Improved steel head between the block and make sure your.
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![](https://art.artweb.gr.jp/wp-content/uploads/2018/04/29136032_1651121804971875_5443279136762101760_n-300x201.jpg) |
純正のプラスチックのノックピンは捨てましょう。
ブロックとヘッドにはスチールが必要です。
Let go is the genuine plastic dowel.
Steel is required for block and heads.
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![](https://art.artweb.gr.jp/wp-content/uploads/2018/04/29178938_1651121561638566_2018800728390238208_n-300x225.jpg) |
Kシリーズの方はノーマルのヘッドガスケットを使うのはやめましょう。欠陥です。
Normal for the K series of don’t use the gasket.
It is a defect.
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![](https://art.artweb.gr.jp/wp-content/uploads/2018/04/29197121_1651122078305181_5821187648370245632_n-300x181.jpg) |
Kシリーズの方はノーマルのラダーを使うのはやめましょう。欠陥です。
これは純粋に現在生産されているオイルギャラリーボトムラダーです。
K series is normal rudder defect was recognized.
It is currently produced in pure oile gallery bottomlader. |