解説 / Commentary : |
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Kシリーズの方はノーマルのラダーは欠陥だったと認識した方が良いです。
これは純粋に現在生産されているオイルギャラリーボトムラダーです。
K series is normal rudder defect was recognized.
It is currently produced in pure oile gallery bottomlader. |
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純正のプラスチックのノックピンはまともなノックになりません。
改善型スチール製をブロックとヘッド間には必ず使用しましょう。
Genuine plastic dowel is a decent knock.
Improved steel head between the block and make sure your.
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純正のプラスチックのノックピンは捨てましょう。
ブロックとヘッドにはスチールが必要です。
Let go is the genuine plastic dowel.
Steel is required for block and heads.
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Kシリーズの方はノーマルのヘッドガスケットを使うのはやめましょう。欠陥です。
Normal for the K series of don’t use the gasket.
It is a defect.
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Kシリーズの方はノーマルのラダーを使うのはやめましょう。欠陥です。
これは純粋に現在生産されているオイルギャラリーボトムラダーです。
K series is normal rudder defect was recognized.
It is currently produced in pure oile gallery bottomlader. |