※2011年、アートレーシングチームは活動を休止いたしております。
2011 – The Art Racing team suspends it’s activities
日本クラシックカー協会 JICC
2000年 ポッカ1000km レース報告
私どもは英国リスター社と古くから交友関係にあります。
1996に我々は同様にサポートを致しましたが、今回も同様に強い応援援要請があり、我々は鈴鹿へと入りました。
リスターFIAGTは昨年同様シリーズチャンピオンチームです。
そのリスター、ストームGT1が日本に招待され鈴鹿ポッカ1000km耐久レースに日本のGT500を倒すべくはるばる英国より参戦しました。
なんと敵はあのタカタドームNSXやF1右京氏の乗るGTRです。
勝ちに行った我々には、日本のレギュレイションとのあまりの違いに呆然といたしました。
日本のGT500は足周りの改造範囲が何でも有りのようでのコーナリングスピードの速さに参りました。
結果、我々のリスターストームは残念ながらリタイヤしてしまいました。
武蔵野、谷内、与倉 の3名の他 オートジャンブル誌の相沢、石原カメラマンと共過ごした4日間はよい経験となりました。
詳細は、オートジャンブル本誌にてカラーで掲載いたしました。(第36号2000年10月26日売り)
本年鈴鹿にて行われましたFIA GT選手権車両を交えた国内GT選手権車両等との戦いは9月にテレビ東京系列でオンエアーされました。
2000 – We provided support to our UK based and long-standing partner Lister in the Pokka 1000km Race.
1996 – At Lister’s request we provided support for them at the Suzuka circuit.
The Lister FIA GT is a series champion again.
The Lister Storm GT 1 defeated the Japanese GT 500 at the Suzuko Pokka 1000km endurance race.
We competed against the GTR Takata Dome NSX driven by F1 Mr Ukyo.
We beat our competitors with such a difference that left observers of Japanese regulations stunned.
The Japanese GT500 approached corners cleanly and at such a great speed. As a result, the Lister Storm has unfortunately been retired.
It was a total of four days spent by Musashino, Taniuchi, Yokura and three others from the Auto-Jumble magazine ‘Aizawa’.
It was an unforgettable experience.
Further details can be found in the colour edition of the Auto-Jumble main page (issue number 36 sold on October 30th, 2000).
Further coverage of the domestic battle of the GT championship vehicles at Suzuka was aired on TV Tokyo in September the same year.
|
LISTER GT1 FIA
その他のFIA GT1
2000年 Meister Cup 第4戦 レース結果 / 2000 Meister Cup Round 4 race results
マイスターカップ レースシリーズ 2000年 第5戦 9月3日(日)
●筑波サーキット ●コース状況:ドライ/気温30度
●決勝出走台数:250/200/170クラス混走
●観客数:9,000名(主催者発表)
●アート23 ジェネシス無限/武蔵野 明彦/総合結果 優勝/クラス結果 優勝
●アートセヴンARTコスワース/大山 浩成/クラス結果 7位
Tsukuba Circuit Course conditions: Dry. Temperature: 30 degrees.
Number of final runs: 250/200/170 Class: Mixed runs
Number of spectators: 9,000 (as confirmed by the organiser)
Art 23 Genesis Infinite / Akihiko Musashino / Final Result: Win / Class Result: Win
|
<200クラス >
●ケーターハムスーパーセヴン ZETEC/五味 慎治/総合結果 3位/クラス結果 優勝
●ケーターハムスーパーセヴン BDG/井上 勇/総合結果 6位/クラス結果 4位
当日は、JRSCC 開催。 エリ-ゼは走行会、タイムアタックが行われました。
<200 class>
Art Seven Cosworth / Oyama Hiroyasu / Class Result: 7th (out of 200)
Caterham Super Seven Zetec/ Gomi Shinji / Final Result: 3rd / Class Result: Championship
Caterham Super Seven BDG / Isamu Inoue / Final Result: 6th / Class Result: 4th.
On the same day a JRSCC was also held and Elise was raced in a road race time attack. (170 class).
|
<170クラス >
●ユーノスロードスター改エリート BP/相沢 隆之(オートジャンブル)/クラス結果 9位
当レーシングチームは200/250クラスともにポイントリ-ダとなり、最終戦では同クラスともにワンツー体制がとれるよう計画します。当日は、ロータスディとオール日本セヴンディとのイベントが同時開催いたしました。エリ-ゼは走行会、タイムアタックが行われました。 オールニッポンゼヴンディはスーパーセヴンの年に1度のお祭りのため、約100台が集まりました。
Eunos Roadster Elite BP / Takayuki Aizawa (Auto Jumble) / Class Result: 9th. The racing team were a point leader for both the 200/250 classes.
Our aim was to go head-to-head with others in the same class in the final race.
On the same day the Lotus and Japan Seven events took place.
Elise held a racing party in which a road time attack took place.
Around 100 enthusiasts gather for the Super Seven’s annual festival.
|
<詳細レース結果 >
<MC250クラス >
●アート23 98BMP/ジェネシス 無限/優勝/アートレーシングチーム/武蔵野 明彦
ARTの敵として、マルゼンセヴンがいるのですが今回はドライバーが交代しておりマイスターでは初のドライバーでありました。
ポールをとっていたART 7が出遅れたため、追い上げを交代した武蔵野は年甲斐もなくがんばったところ、2週目、3週目に異常なブロックにあったために20年ぶりに全開モードにスイッチしバックストレート恐怖と戦いながらパスしました。
勢いづいてしまったためいつの間にかそのままゴール。滅多にないことであるので良しとしました。
<Detailed race result>
<MC 250 class>
Art 23 98bmp / Genesis Infinity / Result: win / Art Racing Team / Akihiko Mushashino.
The competitor to Art was the Marzen Seven.
However the driver had been changed for this race and it was also the first time driving at Meister.
Art 7 whilst being in pole position was still behind schedule.
Musashino came on as a replacement and put in much effort and switched to full-open mode.
This was the first time it had been done in 20 years.
|
ベストタイム :0.59.141 2000 16V 240ps/509kg
エンジン仕様:ホンダベース無限
<仕様>
アート自社製パイプフレーム、無限ジェネシス製エンジン、ヒューランド5速ミッション、 ウェーバーアルファエンジンマネージメント、アドバンA005 F 180/50/13 R240/45/13、 ブリックレーシングブレーキパット、モチュールレーシングオイル
<スポンサー>
京商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。テクノイル様。アルファ他。
Best Time:0.59.141 2000 16V 240ps/509kg
Engine Specification:Honda Base Infinite
<Specification Details>
Art custom built frame; Genesis Infinite engine; Hurland 5 speed transmission; Weber Alpha engine management system; Advan A005 F 180/50/13; R240/45/13; Brick racing brake pad; Motul racing oil.
<Sponsors>
Kyoto merchants, Mr Buster Bronco, Yokohama Tires, Mr Takata, Technoir, Alpha and others.
|
●アート セヴン/アート コスワース/リタイア/アートレーシングチーム 大山 浩成
ベストタイム:0.59.708 2000 16V 240PS/523kg
エンジン仕様:オペルベース コスワース仕様
<仕様>
アート自社製パイプフレーム、アートエンジン、クワイフ5速ミッション、ウェーバーアルファエンジンマネージメント アドバンA005 F 180/50/13 R240/45/13、ダイマグレーシングマグネシウムホイール、APレーシングブレーキシステム ブリックレーシングブレーキパット、モチュール レーシングオイル、カーツ製LSD
<スポンサー>
京商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。テクノイル様。カーツ様。ダイマグ様,アルファ他。エクゼ&Co.様
Art Seven / Art Cosworth / Retired / Art Racing Team: Hiroaki Oyama
Best Time: 0.59.708 Car model: 2000, 16V, 240ps. Weight: 523kg
Engine specification: Opel base to a Cosworth specification
<Specification Details>
Art custom built frame; Art Gensesis Engine; Kwif 5-speed transmission; Weber Alpha engine management system; Advanced A005 F 180/50/13; R240/45/13;
Dymag magnesium racing wheels; AP racing brake system; Black block racing brake pads; Kurtz LSD system.
<Sponsors>
Kyoto merchants, Mr Buster Bronco, Yokohama Tires, Mr Takata, Technoir, Mr Kurtz, Dymag, Alpha amongst others.
|
<MC200クラス>
●ケーターハムスーパーセヴン VXR/優勝/アートレーシングチーム 五味 慎治
仕様が一新した状態からテストを繰り返し、煮詰めてきた結果、コースレコードを夏に出すことが出来たことに満足しています。250クラスと思えるほど調子はよかった!ギア比を合わせるためリアを240にしたことがタイムアップにつながりました。
ベストタイム:1.00.251 決勝ベストタイム:1.00.397 200ps/521kg
エンジン仕様:フォード ゼーテック 2000 16V
<仕様>
ケーターハムスーパーセヴン ジェネシスメンテナンスエンジン、ケーターハム6速ストレイトカットミッション,ウェーバーアルファエンジンマネージメント アドバンA005 F 180/50/13 R 180/50/13 ブリックレーシングブレーキパット モチュール レーシングオイルカーツ製LSD
<スポンサー>
京商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。カーツ様。テクノイル様。エクゼ&Co.様アートインターナショナル。アルファ他。
<MC200 class>
Caterham Super Seven VXR / Winner / Art Racing Team: Shoji Gomi
We are satisfied that we were able to set a course record this summer.
This was likely due to our repeated testing when the model was in it’s original state to modify it to a renewed specification.
It felt good and we estimated it to be at a 250 class. However setting the rear ratio to 240 to match the gear ratio resulted in the final time record.
Best time: 1.00.251. Final best time: 1.00.397. Specifications: 200 ps / 521kg.
Engine specifications: Ford Zetec 2000 16V
<Specifications>
Caterham Super Seven; Art Genesis Modified Engine; Caterham 6-speed straight cut transmission; Weber Alpha Advanced Engine Management System; A005 F
180/50/13; R 180/50/13; Black block racing brake pads; Motul racing oil; Kurtz LSD system.
<Sponsors>
Kyoto merchants, Mr Buster Bronco, Yokohama Tires, Mr Takata, Mr Kurtz, Technoir, Excel & Co., Art International, Alpha amongst others.
|
●ケーターハムスーパーセヴン BDG/4位/アートレーシングチーム 井上 勇
予選クラス3位。総合決勝スタートは前回同様の6番手からスタート。 同チームメンバーの野沢との激戦の結果、後半にパスして念願の3位表彰台。
ベストタイム:1.02.415 決勝ベストタイム:1.00.397 200ps/547kg
エンジン仕様:フォード コスワース BDG
<仕様>
ケーターハムスーパーセヴン。ジェネシスメンテナンスエンジンクワイフ5速ストレイトカットミッション,ウェーバーアルファエンジンマネージメント アドバンA005 F180/50/13 R 180/50/13,APレーシングブレーキシステム ブリックブレーキパット モチュールレーシングオイル。
<スポンサー>
京商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。テクノイル様。カーツ様。アートインターナショナル。ウェーバーアルファ他。
Caterham Super Seven BDG / 4th / Art Racing Team: Isamu Inoue
Qualifying class: Third / In the overall race we started from the 6th place position (the same as previous).
As a result of our fierce battle with the Nozawa team, the third place on the podium was a much long-awaited position for us.
Best time: 1.02.415. Final best time: 1.00.397.
Specifications: 200ps /547kg.
Engine specifications: Ford Cosworth BDG.
<Specifications>
Caterham Super Seven; Art Genesis Modified Engine; Kwiffer 5-speed straight cut transmission; Weber Alpha Advanced Engine Management System; A005
F180/50/13; R 180/50/13; AP Racing Braking System; Black block racing pad; Motul racing oil.
<Sponsors>
Kyoto merchants, Mr Buster Bronco, Yokohama Tires, Mr Takata, Mr Kurtz, Technoir, Excel & Co., Art International, Weber Alpha amongst others.
|
<MC170クラス>
●ユーノスロードスター ロータスエリート風/優勝/アートレーシングチーム 相沢 隆之(オートジャンブル)
仕様が一新した状態からテストを繰り返し、煮詰めてきた結果、コースレコードを夏に出すことが出来たことに満足している。250クラスと思えるほど調子はよかった。ギア比を合わせるためリアを240にしたことがタイムアップにつながった。
ベストタイム:1.00.251 決勝ベストタイム:1.00.397 1800 16V 170ps/875kg
エンジン仕様:マツダ ロードスター BP
<仕様>
ユーノスロードスター改造車:改ジェネシスレーシングエンジン、スタンダード5速ミッション,ウェーバーアルファエンジンマネージメント、アドバン032R F&R 185/60/14 R 180/50/13 ブリックレーシングブレーキパット モチュール レーシングオイル カーツ製LSD
<スポンサー>
京商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。カーツ様。テクノイル様。ジーエム様。アートインターナショナル。ウェーバーアルファ他。
<MC170class>
Eunos Roadster Lotus Elite Wind / Winner / Art Racing Team: Takayuki Aizawa (Auto-Jumble)
We are satisfied that we were able to set a course record this summer.
This was likely due to our repeated testing when the model was in it’s original state to modify it to a renewed specification.
It felt good and we estimated it to be at a 250 class.
However setting the rear ratio to 240 to match the gear ratio resulted in the final time record.
Best time: 1.00.251. Overall best time: 1.00.397.
Specifications: 1800 16v 170ps 875kg.
Engine specifications: Mazda Roadster BP
<Specification>
Eunos Roadster remodeled car: Art Genesis modified racing engine, standard 5-speed transmission, Weber Alpha engine management system, Advanced 032R F & R 185/60/14, R 180/50/13, Black block racing brake pad, Motul racing oil and Kurtz LSD.
<Sponsors>
Kyoto merchants, Mr Bronco Buster, Yokohama Tires, Mr Takata, Mr Kurtz, Technoir, GM, Art International, Weber Alpha and others.
|
2000年 Meister Cup 第5戦 レース結果 / 2000 Meister Cup 5 Round race results
マイスターカップ レースシリーズ 2000年 第5戦 10月15日 (日)
●筑波サーキット ●コース状況:ドライ/気温25度
●決勝出走台数:250/200/170クラス混走 ●観客数:2,500名 JRSCC
<250クラス>
●アート セヴン ART コスワース/大山 浩成/総合結果 2位/クラス結果 2位
●アート 23 ジェネシス無限/武蔵野 明彦/総合結果 4位/クラス結果 3位
<200クラス>
●ケーターハムスーパーセヴン BDG/井上 勇/総合結果 3位/クラス結果 優勝
●ケーターハムスーパーセヴン ZETEC/五味 慎治/総合結果 5位/クラス結果 2位
当日は、JRSCC 開催。 エリ-ゼは走行会、タイムアタックが行われました。
当レーシングチームはこの結果により、200/250クラスともにシリーズワンツーを達成いたしました。
Meister Cup 5 Round Race Series – Sunday, October 15th 2000
Tsukuba Circuit. Course conditions: Dry. Temperature: 25 degrees.
Total number of race runs: 250/200/170 mixed class runs. Number of spectators: 2,500 (JRSCC).
<250 Class>
Art Seven with Cosworth Engine / Hiroyasu Oyama / Overall place: Second / Class result: Second
Art 23 with Genesis Infinite Engine / Akihiko Musashino / Overall place: Fourth / Class result: Third
<200 Class>
Caterham Super Seven BD / Isamu Inoue / Overall place: Third / Class Result: Winner
Caterham Super Seven Zetec / Gomi Shima / Overall place: Fifth / Class Result: Second
On the day of the JRSCC, Elise held a time attack race part.
Based on this result, our team achieved a series one-to-one for both the 200 and 250 classes.
|
<マイスターカップMC250クラス>
●アートセヴン アート コスワース 2位 アートレーシングチーム/大山 浩成
秋空は低い気温を運び、今年一番の出力がでているようであったが、優勝、コースレコードを他者に渡すこととなりました。大山選手はシリーズチャンピオンがかかっており無理は許されませんでした。結果見事に本年のチャンピオンとなりました。この日のトップは56秒台を出しました。300psと噂されただけあってかほんとに速かったのです。(車の仕上がりもいいがタイムはまさにドライバーの腕でありました。)
ベストタイム:0.57.825 2000 16V 240ps/523kg
エンジン仕様:オペルベース コスワース仕様
<仕様>
アート自社製パイプフレーム、アートエンジン、クワイフ5速ミッション、ウェーバーアルファエンジンマネージメント、アドバンA005 F 180/50/13 R240/45/13、ダイマグレーシングマグネシウムホイール、APレーシングブレーキシステム、ブリックレーシングブレーキパット、モチュール レーシングオイル、カーツ製LSD
<スポンサー>
京商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。テクノイル様。カーツ様。ダイマグ様,アルファ他。エクゼ&Co.様
<Meister Cup MC 250 Class>
Art Seven Cosworth: Second place Art Racing Team: Hirose Oyama
It was an autumnal sky with low temperature at the time of this race. Unfortunately Oyama was not able to secure the winning place.
The top result of the day was 56 seconds.
The rumour was that this was at 300 ps and it was really very fast.
We believe that the finish of the car was good but that the time was down to the skill of the driver.
Best time: 0.57.825. Specifications: 2000, 16V, 240ps, 523kg.
Engine specifications: Opel Base Cosworth Specification.
<Specifications>
Art custom built frame; Art Genesis engine; Kwif 5-speed transmission; Weber Alpha Engine Management System; Advanced A005 F 180/50/13; R240/45/13; Dymag Magnesium Racing Wheel; AP Racing Brake System; Black Brick Racing Brakepad; Motul Racing Oil; Kurtz LSD.
<Sponsors>
Kyoto merchants, Mr Bronco Buster, Yokohama Tires, Mr Takata. Technoir, Mr Kurtz, Dymag, Alpha Weber amongst others.
|
●アート23 98BMP ジェネシス 無限 3位 アートレーシングチーム/武蔵野 明彦
前回、調子に乗ってしまったために、今回も58秒台がでていることを確信し喜んでいたら、スピンした19号車の猛追にあおられ2速、3速ギアを途中で壊してしいラスト3周は4速だけで走行することになってしまったのですが、前回の成績がよくシリーズ準優勝ARTは250クラスで年間シリーズワンツーとなりました。
ベストタイム:0.58.253 2000 16V 240ps/509kg
エンジン仕様:ホンダベース無限
<仕様>
アート自社製パイプフレーム、無限ジェネシス製エンジン、ヒューランド5速ミッション、ウェーバーアルファエンジンマネージメント、アドバンA005 F180/50/13 R240/45/13、ブリックレーシングブレーキパット、モチュール レーシングオイル
<スポンサー>
京商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。テクノイル様。アルファ他。
Art 23, 98 BMP Genesis Infinite Engine – Third place. Art Racing Team – Akihiko Musashino
We were very pleased with this result as it came down to the 58th second. This result is much improved upon the results of our last visit. We were knocked by
the spinning Number 19 car and we also broke the 2nd and 3rd gears halfway through the race. We were left three laps into the race with only four speeds.
However the results of the last laps were good and so Art were a series runner up. Art were awarded the recognition as an annual series one-to-one competitor in the 250 class.
Best time: 0.58.253. Specifications: 2000, 16V, 240ps, 509kg.
Engine specifications: Honda Base Infinity.
<Specifications>
Art custom built frame, Infinite Genesis engine, Hurland 5-speed transmission, Weber Alpha Engine Management System, Advanced A005 F180/50/13, R240/45/13, Black
block racing brake pad, Motul racing oil.
<Sponsors>
Kyoto merchants, Mr Bronco Buster, Yokohama Tires, Mr Takata, Technoir, Alpha Weber amongst others.
|
<マイスターカップMC200クラス>
●ケーターハムスーパーセヴン BDG 優勝 アートレーシングチーム/井上 勇
予選2位、総合決勝スタートは前回同様の6番手からスタート。
同チームメンバーの五味とはポイント争いとなっており、今回は本気で戦いました。チームオーダーはもちろん無し。
ここで優勝して五味が2位で同点、3位以下ならシリーズチャンピオンである。
スタートで出遅れ、逃げる五味。簡単にはパスできない互角の戦いとなりました。数年、ともに練習をしてきて、今日その結果がでるのです。
結果、パスに成功して優勝。
今年一番難しいレースとなりました。スローダウンしているART23をファイナルラップでかわし、総合3位をもものにしたのです。
シリ-ズポイント2位となりました。
ベストタイム:1.00.032 限りなくフラットに近いクラスレコードタイムを樹立
エンジン仕様:フォードコスワースBDG 2000 16V 200ps/547kg
<仕様>
ケーターハムスーパーセヴン。ジェネシスメンテナンスエンジン、クワイフ5速ストレイトカット、ウェーバーアルファエンジンマネージメントアドバンA005 F180/50/13 R 180/50/13 APレーシングブレーキシステム ブリックブレーキパット、モチュールレーシングオイル。
<スポンサー>
京商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。テクノイル様。カーツ様。アートインターナショナル。ウェーバーアルファ他。
<Meister Cup MC200 Class>
Caterham Super Seven BDG Championship Art Racing Team: Isao Isamu
We qualified in second place. We started in the overall race in 6th position, the same as last time.
Our main competitor was Gomi and this time we fought competitively. However results are not ranked by team.
If you win here you would be a series champion. The results were that Gomi came in second place.
We were behind from the start and so Goko could escape easily. As such it was difficult to overcome this.
After practicing for several years, this was the result.
Considering these results, this was a successful pass. Victory. It was the most difficult race of the year. We put peddle to the metal in the slow Art 23 on the final lap and so were able to make third place overall. Based on series points we made it to second place.
Best time: 1.00.032. We established a class record as close to a flat recording as possible.
Engine specification: Ford Cosworth BDG 2000, 16V, 200ps, 547kg.
<Specification>
Caterham Super Seven, Genesis Modified Engine, Kwif 5-speed transmission, Weber Alpha Engine Management System, Advanced A005 F180/50/13, R 180/50/13, AP Racing Brake System, Black Block Brake Pads, Motul Racing Oil.
<Sponsors>
Kyoto merchants, Mr Bronco Buster, Yokohama Tires, Mr Takata, Technoir, Mr Kurtz, Art International, Weber Alpha amongst others.
|
●ケーターハムスーパーセヴン VXR 2位 アートレーシングチーム/五味 慎治
予選2位。総合決勝スタートは前回同様の6番手からスタート。
同チームメンバーの五味とはポイント争いとなっており、今回は本気で戦いました。
チームオーダーはもちろん無し。ここで優勝して五味が2位で同点、3位以下ならシリーズチャンピオンとなります。
スタートで出遅れ、逃げる五味。数年、ともに練習をしてきて、今日その結果がでるのです。
結果、パスに成功して優勝。今年一番難しいレースでした。スローダウンしているART23をファイナルラップでかわし、総合3位をもものにしました。
決勝ベストタイム:1.00.978 200ps/521kg
エンジン仕様: フォード ゼーテック 2000 16V
<仕様>
ケーターハムスーパーセヴン ジェネシスメンテナンスエンジン、ケーターハム6速ストレイトカットミッション,
ウェーバーアルファエンジンマネージメントアドバンA005 F 180/50/13 R 180/50/13 ブリックレーシングブレーキパット、モチュールレーシングオイルカーツ製LSD
<スポンサー>
商様。ブロンコバスター様。横浜タイヤ様。タカタ様。カーツ様。テクノイル様。
エクゼ&Co.様。アートインターナショナル。アルファ他。
Caterham Super Seven VXR: Second Place Art Racing Team:Shoji Gomi
We finished second plae in the qualifying race.
We started from 6th position in the overall race, the same position as last time.
It was a fierce battle for Gomi with another team members and this time it was fought seriously.
Of course, there is no ranking within the teams. If you finish in the top three you become a series champion.
Gomi finished in second place. I got behind from the start.
Gomi escaped. It was a battle that I could not overcome despite having practiced for many years.
Today we got a successful result. Victory.
It was the most difficult race of the year.
We put peddle to the metal in the slower ART 23 in the final lap and were able to finish third overall.
Final best time: 1.00.978, 200ps, 521kg.
Engine Specifications: Ford Zetec, 2000, 16V.
<Specifications>
Caterham Super Seven, Genesis Modified Engine, Caterham 6-speed transmission,
Weber Alpha Engine Management, Advanced A005 F180/50/13, R180/50/13, Brick Racing Brake Pad, Motul Racing Oil, LSD Cars.
<Sponsors>
Business merchandisers, Mr Bronco Buster, Yokohama Tires, Mr Takata, Mr Kurtz, Technoir, Mr Ekze & Co., Art International, Alpha Weber amongst others.
|
2003年 T-1GP レース結果 / 2003 T-1 GP Race Results
ティーポ7月号 掲載記事
レブスピード8月号 掲載記事
|
SHINJI GOMI
<仕様 / Specifications >
●アート自社製パイプフレーム / Art custom built frame
●アートエンジン / Art custom built engine
●クワイフ5速ミッション / Kwif 5-speed transmission
●ウェーバーアルファエンジンマネージメント / Weber Alpha Engine Management System
●アドバンA005 F180/50/13 R240/45/13 / Advanced A005 F180/50/13 R240/45/13
●ダイマグレーシングマグネシウムホイール / Dymag Magnesium Racing Wheel
●APレーシングブレーキシステム / AP Racing Brake System
<スポンサー / Sponsors>
京商、ブロンコバスター、横浜タイヤ、タカタ、テクノイル、カーツ、
ダイマグアルファ他、エグゼ&Co
Kyoto merchants, Bronco Buster, Yokohama Tires, Takata, Technoil, Kurtz, Dymag, Weber Alpha amongst others. |
|
|
|
CATERHAM SUPER SEVEN BDG
エンジン:フォード コスワースBDG / Engine: Ford Cosworth BDG
ISAMU INOUE
2002 マイスターカップ年間総合 第3位 / 2002 Meister Cup Overall finishing position: 3rd
<仕様 / Specifications >
●ケーターハムスーパーセヴン / Caterham Super Seven
●ジェネシスメンテナンスエンジン / Genesis Maintenanced Machine
●クワイフ5速ストレイトカットミッション / Kwif 5-speed transmission
●ウェーバーアルファエンジンマネージメント / Weber Alpha Engine Management System
●アドバンA005 F180/50/13 R180/50/13 / Advanced A005 F180/50/13 R180/50/13
●APレーシングブレーキシステム / AP Racing Brake System
●ブリックレーシングブレーキパット / Brick Racing Brake Pads
●モチュールレーシングオイル / Motul Racing Oil
<スポンサー / Sponsors >
京商、ブロンコバスター、横浜タイヤ、タカタ、テクノイル、カーツ、
アートインターナショナル、ウェーバーアルファ他
Kyoto merchants, Bronco Buster, Yokohama Tires, Takata, Technoil, Kurttu, Art International, Weber Alpha amongst others |
|
|
|
ART23 98BMP
エンジン:ホンダベース 無限 / Engine: Honda Infinite Base
AKIHIKO MUSASHINO
2002 マイスターカップ 年間総合 第2位 / 2002 Meister Cup Overall finishing position: second
<仕様 / Specifications >
●アート自社製パイプフレーム / Art custom designed frame
●無限ジェネシス製エンジン / Genesis Infinite Engine
●ヒューランド5速ミッション / Hurland 5-speed transmission
●ウェーバーアルファエンジンマネージメント / Weber Alpha Engine Management System
●アドバンA005 F180/50/13 R240/45/13 / Advanced A005 F180/50/13 R240/45/13
●ブリックレーシングブレーキパット / Brick Racing Brake Pads
●モチュールレーシングオイル / Motul Racing Oil
<スポンサー / Sponsors >
京商、ブロンコバスター、横浜タイヤ、タカタ、テクノイル、アルファ他
Kyoto merchants, Bronco Buster, Yokohama Tires, Takata, Technoil, Alpha Weber amongst others |
|
|
|
CATERHAM SUPER SEVEN ZETEC
エンジン:フォード ゼーテック 2000 16V / Engine: Ford Zetec 2000 16V
SHINJI GOMI
<仕様 / Specifications >
●ケーターハムスーパーセヴン / Caterham Super Seven
●ジェネシスメンテナンスエンジン / Genesis Maintained Machine
●ケーターハム6速ストレイトカットミッション / Caterham 6-speed transmission
●ウェーバーアルファエンジンマネージメント / Weber Alpha Engine Management System
●アドバンA005 F180/50/13 R180/50/13 / Advanced A005 F180/50/13 R180/50/13
●ブリックレーシングブレーキパット / Brick Racing Brake Pads
●モチュールレーシングオイルカーツ製LSD / Motul Racing Oil Karatsu LSD
<スポンサー / Sponsors >
京商、ブロンコバスター、横浜タイヤ、タカタ、テクノイル、カーツ、エグゼ&Co、
アートインターナショナル、アルファ他
Kyoto merchants, Bronco Buster, Yokohama Tires, Takata, Technoir, Kurts, Exe & Co., Art International, Alpha Weber amongst others. |
|
|
|
みんなのゴルフ2 WEBER ALPHA |
|
|
|
ART C861号 |