Throttle Tuning | High Response Shaftless Throttle
ケータハムの Duratec 2.0 L / 2.3L 対応の スロットルを紹介します。
多くはDBWです。(ドライブバイワイヤ=フライドバイワイヤ= 電子スロットル)
DBW はレスポンスが悪いと思っている方は、その認識はそろそろ捨てたほうがよいでしょう。
当社は最新ECUと共に、ストレスのない絶妙なレスポンス仕様など 各部品の組み合わせ、データーセットアップ、個体差調整で お好みに合わせています。
スポーツカーではない 一般車の場合には無論燃費や排ガス規制のために、レスポンスをコントロールしていますが、スポーツカーの場合には、人間の方が遅いため、ECU作業者は人間のレスポンスに合わせるように調整しています。
Introduce Cetaham’s Duratec 2.0 L / 2.3 L compatible throttle.
Many are DBW. (Drive-by-wire = Fried-by-wire = electronic throttle)
For DBW who thinks that response is bad, it is better to abandon its recognition soon.
Together with the latest ECU, our company is tailored to your liking by combination of each part such as exquisite response specification without stress, data setup, individual difference adjustment.
In the case of an ordinary car that is not a sports car, of course, the response is controlled because of fuel consumption and exhaust gas regulation, but in the case of a sports car, since the human being is slower, the ECU worker fits the human response We are making adjustments.
|
ECUチューンとのセットアップでRS 300 R300 用はすでに販売開始をしています。
RS R200 フォードECU用は実装試験開始、160用アダプタ式オープンECU 開発完了。
エアフロレスでの最終調整段階です。 新たに今回リリースするのが、ART OEM の65mm のシャフトレスです。(70 mm に該当)
製品はすでに到着していますが、今月より、受注開始です。 素晴らしいレスポンスと出力を発揮します。
シングルの標準は 内径60 mmのスロットルですが、230ps どまりとなるため、新たに開発生産を始めました。
また、ダイレクト4連スロットルに 設定可能な エクステンション 100 mm 及び130 mm をリリースします。
お問い合わせをお待ち申し上げます。
現在は特にECU +スロットルでご購入いただく場合、特別価格にて提供しています。
ECU情報はこちら
スロットル情報はこちら
It is already on sale for the RS 300 R 300 in the setup with the ECU tune.
Implementation test started for RS R200 Ford ECU, completed development of adapter type open ECU for 160.
Start of mounting test for RS R200 Ford ECU, 160 adapter type open ECU development completed.
It is the final adjustment stage with Airflow.
Newly released this time is ART OEM’s 65 mm shaftless. (Corresponding to 70 mm)
This product has already arrived and we are accepting orders from this month. It produces a wonderful response and output.
The basis standard single throttle has an inner diameter of 60mm. Since this model is close to 230ps, we have started to produce and develop another version.
In addition, it also releases 100mm and 130mm extensions that can be set for the 4-throttle.
We look forward to hearing from you with any enquiries that you may have.
Currently we are able to offer this service at a special price when purchased with the ECU and throttle.
|
|
フォード製 2.0 L 用 60 mm 標準スロットル |
|
|
|
ART OE 65 mm シャフトレス シングル スロットル
240ps-250ps まで対応 RS300 R300 用 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ART OE ダイレクトヘッド
インジェクター外付けオプション仕様 |
|
|
|
ART OE ダイレクトヘッド 45mm / 50mm 楕円シャフトレススロットル
エンジンはDuratec 2L 285ps 仕様 |
|
|
|
ART OE ダイレクトヘッド 45mm / 50mm 4連スロットル
楕円シャフトレススロットル 100 mm 130 mm エクステンション
エンジンはDuratec 2L 200ps – 295ps 仕様 |
|
|
|
|
|
|